trener personalny

Zadbaj o swoją sylwetkę w odpowiedni sposób

Wiele osób dąży do poprawy konkretnych parametrów swojej sylwetki. W tym celu modyfikujemy swoją dietę – ograniczamy słodycze, fast foody, jemy więcej warzyw, owoców i błonnika, by poprawić stan swojej skóry i usunąć nadmiarowy tłuszczyk. To wszystko powinno jeszcze zostać wzmocnione o dodatkowe działania – mianowicie o ćwiczenia fizyczne.

Regularność ćwiczeń

Ważniejsza niż intensywność czy konkretny rodzaj ćwiczeń, jest regularność, z jaką ćwiczymy. Często jednak nie potrafimy się zmotywować do tego, by każdego dnia o określonej porze złapać torbę i wyjść na fitness, lub choćby wziąć hantle i poćwiczyć trochę w domu, na przykład przy video jakiegoś trenera. Trener personalny z Katowic jest osobą, która zadba o naszą motywację. Umawiając się z kimś na konkretny dzień i godzinę, by poćwiczyć, nie chcemy tej osobie sprawiać zawodu i krzyżować planów, dlatego zmuszamy się i wychodzimy na trening. Jeśli chodzi o Katowice trener personalny pracuje w każdym klubie fitness i na pewno uda nam się znaleźć takiego, który będzie miał nieco luźniejszy grafik i będzie mógł poćwiczyć z nami 2-3 razy w tygodniu.

Katowice trener personalny

Trener personalny Altus jest osobą, która doskonale zna się na anatomii ludzkiego ciała, a w szczególności układu ruchu. Dzięki temu będzie doskonale wiedział, które partie ciała należy uruchomić, by uzyskać konkretny efekt – na przykład wzmocnienia i podniesienia pośladków, czy wzmocnienia pleców. Trener personalny z Katowic pomoże nam pracować regularnie nad poszczególnymi partiami ciała w taki sposób, aby ich nie przetrenować, i aby na drugi dzień nie cierpieć na zakwasy.

Trener personalny Altus

Korzystając z pomocy trenera personalnego z Katowic, nauczymy się jak właściwie dbać o własne ciało. Przyzwyczaimy się, że w treningu rozgrzewka i rozciąganie są równie ważne jak trening właściwy. Nauczymy się, jak wykonywać poszczególne ćwiczenia, by dały one efekt. Jak napinać mięśnie i pracować nimi świadomie. Wiele osób zaczynających samodzielne treningi robi to w sposób wymagający jak najmniej wysiłku – bez koncentrowania się na poszczególnych partiach mięśni, bez ich napinania. Przez to choć ćwiczymy wymaganą godzinę, czujemy się zmęczeni, a nasze mięśnie nie zostały właściwie aktywowane, a wręcz zostały przeforsowane. Dlatego bardzo ważne jest, by przynajmniej na początku swojej przygody z ćwiczeniami i pracą nad konkretnymi partiami ciała skorzystać z pomocy profesjonalisty. Dzięki temu będziemy ćwiczyć efektywniej i szybciej zobaczymy rezultaty.